Aantrekken van klanten en medewerkers - dat kan maar op één manier
Maak impact met jouw verhaal
Welkom
Wij ondersteunen bedrijven zonder volledig marketingteam, zodat je met jouw verhaal zowel medewerkers als klanten kunt aantrekken. Dit bereiken we door het creëren van korte video's, pakkende teksten en opvallende visuals, allemaal op maat gemaakt om jouw zichtbaarheid te vergroten.
Ontdek de kracht van Hi connects:
Bereik succes met één krachtige strategie! Of je nu LinkedIn, Instagram, blogs, of nieuwsbrieven gebruikt, met deze strategie:
- Biedt onbeperkt contentideeën.
- Deelt alleen content die converteert.
- Zorgt dat je op tijd bent in elke projectcyclus.
- Stemt je interne en externe communicatie op elkaar af.
Onze aanpak
Direct en resultaat gericht - wij houden het simpel geen onnodige lange trajecten
1. Analyse en strategische positionering
Wij analyseren de brand en bedenken een strategische positionering waarin we het beste kunnen targetten.
2. Content creatie en uitrol
Wij bedenken de content, rollen de content uit en creëren de content.
3. Evaluatie & optimalisatie
Wij evalueren en optimaliseren het project.
Daarnaast checken wij altijd bij de klant of alles in orde is.
Over ons
Hiconnects is gestart in 2022 door Haider. Veel bedrijven geven veel geld uit aan werving en video’s, maar zien weinig resultaat. Waarom? Hun echte verhaal wordt niet verteld. Hun aanpak is niet duidelijk en samenhangend. Wij leerden snel hoe belangrijk een goed plan is. Ons plan helpt alle medewerkers duidelijk te begrijpen wat ze moeten doen. Bij Hiconnects vinden we dat een goed plan nodig is voor succes.
Waarom kiezen voor hiconnects
Heel fijn bedrijf! Out of the box gedacht en er staat nu een hele toffe social media klaar.
Duizend maal dank!
- Annie
Wat een goede resultaten hebben we behaald in het afgelopen jaar! Het is zo fijn dat er wordt meegedacht met wat er echt past binnen mijn bedrijf.
- Peter (CEO Bedrijf X)
Ik had een gratis strategiesessie aangevraagd.. Zo enthousiast! Ik wilde meteen met ze aan de slag! Nu 1 jaar verder en nog steeds zo blij met deze keuze.
- Andrea (ondernemer)
Casussen
Ray
(PB)
Ray wilde zijn expertise en persoonlijk merk versterken via social media, maar wist niet hoe hij zijn boodschap helder kon overbrengen.
Ada
(ecom)
Als eigenaar van een snelgroeiende e-commerce shop had Ada moeite om haar producten op een aantrekkelijke manier te promoten.
VW
(b2b)
VW, een bedrijf actief in de B2B-sector, wilde meer zichtbaarheid en leads genereren via LinkedIn en andere zakelijke platforms
Buster
(bouw)
Buster, een bedrijf in de bouwsector, had moeite om online op te vallen in een traditionele markt. Wij gingen hiermee aan de slag.